Ofis İşyeri Taşıma

BLOG

Ofis İşyeri Taşıma kapsamında kurumların, işletmelerin, firmaların eşyalarını bir yerden başka bir yere güvenle naklediyoruz. Resmi ve özel ofis taşıma hizmetlerimizle bu alandaki tüm taleplere en iyi şekilde cevap veriyoruz.

Ofis İşyeri Taşıma


Resmi Kamu kurumlarını yönelik taşımacılık; belediyeler, devlet kurumları, devlet destekli sivil toplum örgütleri, esnaf ve sanatkarlar odası gibi farklı kesimleri kapsar.
Özel İş yeri ve Ofis Taşıma ise isminden de anlaşılacağı üzere kamuya ait olmayan, özel şirket, ofis gibi kuruluşları içine alır.

Ofis işyeri Taşıma Avantajları

İşlerinizi büyüterek daha geniş ve yeni bir mekana taşınmak durumundasınız ya da işlerinizin daha iyi yürüyeceği farklı bir muhite taşınma kararı verdiniz.
Bu noktada ofis nakliyat işleminizi ne derece hızlı ve sorunsuz gerçekleştirirseniz zaman kaybınız o denli az olur.


Böylelikle ofis nakliyesi sırasında ofis mobilya ve araçlarınızın herhangi bir zarar görme ihtimâlini ortadan kaldırabilirsiniz. Aynı zamanda işlemleri hızlı gerçekleştirmek suretiyle işinize daha kolay bir şekilde odaklanabilirsiniz.
Kendi çalışanlarınız ve araçlarınız taşıma işlemlerini sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilmek için deneyimli olmayabilir. Peki evden eve nakliyat hizmetleri sunan herhangi bir firmadan ofis taşıma hizmeti talep etmenizin sizleri hayal kırıklığına uğratabileceğini biliyor musunuz?


Zira iş yeri taşımacılığıyla ev taşımacılığı özel tecrübe, ekipman gerektiren birbirinden farklı nakliye hizmetleridir. Yeterli tecrübesi bulunmayan firmaların ofis nakliyesi hususunda kaliteli bir hizmet sunmasını beklemek doğru değildir.
Profesyonel ofis taşıma işlemini yıllardır müşterilerine sunmakta olan firmamız sizlere zaman kazandıracak bütün adımları özenle yerine getirir.


Eşyalarınızın toplanarak ambalajlanması, hassasiyetlerine ve önceliklerine göre kategorize edilerek hazırlanması, son olarak da sorunsuz bir biçimde yeni iş yerine taşınması aşamaları deneyime dayalı profesyonel hizmetlerimizdendir.

Ofis İşyeri Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

Ücretsiz Ekspertiz hizmetimizle eşyaların miktarı ve büyüklüğü, kaç kişi tarafından taşınacağı, sigorta ücreti belirlenir.,, araç ve ambalaj malzemeleri belirlenir.
Taşınma işleminde bütün adımlar planlı bir şekilde organize edilir ve ekibimiz tarafından aşama aşama gerçekleştirilir. Büyük ve geniş demirbaş mobilyaların sökme ve montaj işlemleri kendi ekibimizde bulunan ustalarımız tarafından yapılır.


İşyerinizi taşıyacağınız zaman kurumsal nakliye hizmeti almak gerekir. Zira iş yeri ve ofis taşıma profesyonellik isteyen bir konudur. Elektronik eşyaların zarar verilmeksizin taşınması için özel paketleme araçlarının kullanılması gereklidir. Firmamız bu konuda gelişmiş bir altyapıya sahip olarak hizmet verir. Siz de profesyonel işyeri ve ofis taşıma hizmetiyle sorunsuz bir taşınma süreci geçirebilirsiniz.
Ofis taşımacılığı konusunda geliştirdiğimiz yöntemler ile müşterilerimize yardım ediyor ve garantili hizmetin anahtarını sunuyoruz.


Nakliyat işlemine başlamadan evvel işyerinizde bulunan tüm eşyalar analiz edilir. Nasıl bir taşıma yapılacağı kararlaştırılır. Ofis malzemelerinin sorunsuz bir biçimde taşınması için gerekli hizmet içeriği deneyimli personel tarafından tespit edilir.
Ofisinizde yer alan bütün eşyaların özel olarak paketlenmesi gerekir. Paketlenen eşyaların yeni adresinize yerleştirilmesi kolay olacaktır. Elektronik eşyaların taşınması hususunda uzman personel titiz, özenli bir çalışma yürütür.
Zarar gelmemesi adına özel paketleme malzemeleri tercih edilir. Eşyalar sırayla nakliye araçlarına yüklenir. Nakliye araçlarımız temiz, konforlu ve bakımlıdır.
Bundan dolayı hiçbir bir problem yaşamadan hizmet alabilir, yeni ofisinize rahatça geçiş sağlayabilirsiniz.

Ofis İşyeri Taşıma Fiyatları

Firmamız tarafından işyeri ve ofis taşıma fiyatları ekonomik olarak belirlenmiş durumdadır. Ayrıca ödeme kolaylıklarından da faydalanarak hizmet alabilirsiniz. İşyerinizde bulunan makinelerin taşınması özel araçlarla yapılır. Tüm nakliye araçlarımız eşya taşıma için özel dizayn edilmiştir.
Elektronik eşyalar ve diğer bütün eşyalarınızın taşıması kurumsal ve profesyonel yapılmakta olup yasal çerçeve içinde hizmet verilmektedir. Firmamız nakliye sektöründe başarılı çalışmalarıyla tanınmakta olup tüm desteğini uzman personellerle size sunar. Yeni adresinize güvenli bir geçiş sağlamanız için tüm ayrıntılara dikkat edilerek taşıma yapılır.

Ofis Taşıma Fiyatı Ne Kadardır?

Ofislerde tek kişilik odalar ve çok katlı olduğu için mobilyalar değişiklik gösterebilir. Bu nedenle ofisi veya eşyayı yerinde veya online olarak net fiyattan görüntülemek gerekir.

Ofis İşyeri Taşıma ücretsiz ekspertiz hizmeti var mı?

Evet var, Ofis Taşıma Ücretsiz Değerlendirme Hizmeti Whatsapp üzerinden online veya uzaktan yapılabilir.

Şehirler arası ofis işyeri taşımacılığı hizmeti var mı?

Şehirlerarası ofis işyeri taşımacılığı firması olarak Türkiye’nin 81 ilinde sizlere hizmet vermekteyiz. Eşyalarınızı güvenle yeni ofisinize gönderiyoruz.

İzmir ofis işyeri taşıma iletişim telefon numarası?

İzmir ofis işyeri taşıma Telefon iletişim numarası
GSM: 0537 277 5207

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir